Service & onderhoud

Technische ondersteuning

equitec helpdesk

Service & onderhoud

Voor service- en onderhoudswerkzaamheden aan uw paarden trainingsmolen die geen spoed behoeven, hanteert Equitec een route systeem.

Onze service monteurs rijden dagelijks routes zowel in binnen- en buitenland en bezoeken op afspraak relaties.

Met behulp van een compleet uitgeruste service bus kunnen ter plaatse de reparatie- en onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd worden.

Het verlenen van technische ondersteuning vereist uitgebreide kennis en ervaring met uiteenlopende producten, apparatuur en aandrijftechniek. U kunt snel een gespecialiseerde servicemonteur bereiken.

Ook kunt u onderdelen opsturen ter reparatie in onze werkplaats: mechanisch, elektrisch en paneelbouw. Na het stellen van een diagnose worden de kosten met betrekking tot reparaties en/ of onderdelen vooraf met u overlegd. Omdat wij vele originele onderdelen zelf assembleren, zijn hiervan de meeste direct beschikbaar.

Helpdesk

Tijdens kantooruren kunt u onze helpdesk bereiken. Buiten kantooruren kunt u ons bellen voor spoedeisende storingen. Uw melding wordt aan de dienstdoende servicemonteur doorgegeven en deze neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Tijdens dit gesprek wordt een storingsdiagnose gemaakt aan de hand van foto’s, omschrijving van het probleem, onderhoudshistorie etc. en wordt bepaald of de storing telefonisch te verhelpen is of dat er een reparatie bezoek gepland moet worden.

equitec service onderhoud
contact-met-equitec

Neem contact op

U kunt ook een bericht achterlaten op info@equitec.nl. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op, uiterlijk de eerstvolgende werkdag.

Telefoon: +31 (0) 486 41 44 44
E-mail: info@equitec.nl